maanantai 30. syyskuuta 2013

1. paastopäivä

Jep, ensimmäinen päivä tässä paastossa on lähes tulkoon ohitse. Koeviikon vuoksi pääsin aikaisemmin. Huomenna pääsen entistä aikaisemmin ja keskiviikko sekä torstai vierähtävätkin asunnollani. Perjantaina pitäisi mennä kouluun sitten taas. On paljon vaikeampaa pysyä kontrollissa, kun on yksin asunnossaan ilman tekemistä ja jääkaapissa on ruokaa. Onneksi suurimmat ruokaan liittyvät halut kaikkoavat aika tehokkaasti liikunnalla, nukkumisella ja dieettikokiksella.
 Tänään mulla on suunnitteilla hakea se lyhyen matikan kirja perjantaita varten - oikeastaan jo tunnin päästä. Oon nyt ollu pitkässä matikassa ja siitä oli se koe tänään. Se meni huonosti, joten nyt mulla on taas yksi syy olla syömättä mitään. Myönnän, että hiukan ahdistaa se kirjan hakeminen, koska samal pitäis ostaa nenäliinoja ja pelkään ostavani ruokaa samalla. Mutta en mä voi luovuttaa nyt jo, oonhan mä ennenkin paastonnut onnistuneesti. Vasta 3. päivänä alkaa rasvat palamaan elimistöstä, kuulemma.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti