torstai 3. lokakuuta 2013

Kärjellä ja kärvistelyä

Tänään söin, mutta voin myös sanoa urheilleeni itseni negatiivisiin kaloreihin asti. Urheiluna tänään toimi lenkkeilyn lisäksi tanssi kärkitossuillani. Harvoin olen pitänyt itselleni niin rankkoja treenejä kuin tänään. Lyyhistyin lattialle sen jälkeen. Mitäkö treenasin tällä kertaa? Sooloani - tietysti. Olen kokeillut viime aikoina todella monia koreografioita ja varioinut niitä hyvin monella eri tavalla, mutta en ole vieläkään täysin tyytyväinen. Lisäksi minun pitäisi löytää kalkkia, jota laittaa kärkitossuihini, etten liukastu lavalla. Se ei ole kuitenkaan mikään tanssisali, mihin saa suihkuttaa liukastumista estäviä aineita. Ellen löydä mitään sellaista, teen tämän soolon pehmeillä tossuilla.
 Minun on myös parempi olla hyvin pieni sooloni aikaan. En voi mennä sinne lavalle elefanttina. Hyvät uutiset ovat, että olen jo vähän lähempänä tavoitettani...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti